Jette och hundarna på promenad

 Happy Jag var i Klagshamn med hundarna idag. Jag passade då på att ta lite foton!
Kajsa skulle såklart bada *brrr* och då ville Zebulon också bada, han måste ju göra som Kajsa.....ledaren

Vi såg en Engelsk Cocker Spaniel, mina hundar var lösa men stannade hos mig på kommandot GÅ FINT!
När vi möttes så frågade jag om de fick hälsa, ja då sa cockerns matte. :-)
Och när jag säger hopp o lek så springer mina fram. Stackars Nelly! (så hette cocker) hon blev totalt överöst med kärlek av 3 storpudlar och 2 västgötar.
Cockern hade 3 människor med sig på sin promenad och de stod och snurrade på samma ställe för att hinna se mina vild djur....3 minuter orkade de med det. Sen gick de :-) och mina sprang ner till vattnet!

Jippiiii vi är i Klagshamn

Hundarna är lite vilda i början :-)

Matte kallar, matte kallar.

När matte kallar så ska man komma!

brrrrr

Hur kan du bada i detta kalla vattnet, Kajsa?

Vaddå större bil?

Och husse säger att vi måste köpa större bil! varför här e gott om plats :-)

Har ni vinterbilder från era promenader? Skicka dem gärna till [email protected]
så lägger jag ut dem i bloggen...

Ta hand om er!

/Jette










Kommentarer
Postat av: Micke

Jösses du kommer från alla håll ;)

Jättefina vinterbilder du fotat. Håller med husse i detta fallet... Du har ju en halv kennel i bagaget :D

2009-02-19 @ 13:14:59
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: jette

2 kennlar faktiskt hahahihi

2009-02-19 @ 13:55:57
URL: http://jettestrim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0